kleine projectjes

/
0 Comments
Naaien is mijn passie. Iets dat me 2jaar terug in de vingers kroop en me volledig te pakken heeft.
Toch probeer ik af en toe Tijd te maken om andere technieken bij te schaven, te onderhouden of te leren.

Wie mijn blog leest heeft al gezien dat ik enkele dagen geleden mijn eigen stempel maakte en dat ik zelfgemaakte enveloppen heb die ik weggeef.

De laatste dagen maakte ik nog enkele andere projectjes:

Ik breidde een sjaal voor mijn ventje en nu ben ik bezig met een simpele cirkelsjaal voor mezelf.

Ik knipte een oud tshirt in 1 lange reep en haakte er dit mandje mee.

Ik maakte voor het eerst een glasring (of hoe dit ook noemt). Ik gebruikte een afbeelding van peter pan. Never grow up! Ik hou gewoon van disney!

En tot slot spendeerde ik wat tijd om online de stoffenkamer te plunderen. Ik begin altijd met een winkelkar van een paar honderd euro. Zoveel mooie stofjes. De meeste tijd gaat naar het verwijderen van stofje om de rekening te verminderen. Niet gemakkelijk :)

Verder wou ik nog even vermelden dat ik morgenmiddag de give away afsluit. Dan wordt de winnaar geloot! Veel succes!


You may also like

Geen opmerkingen :